Kun hääpäivä oli päätetty, oli minun ja kaasoni aika lähtä mekko ostoksille. Eihän me menty kuin suoraan Kaarinassa olevaan ZAZABELLAAN =)

Tällaisia mekkoja olin netistä ja lehdistä alunperin katsellut, mutta se mekko mikä minulle nyt tulee ei ole näissä kuvissa.

Häämekkoja

 
Tästä alkaa lempi puuhani....MORSIUSMEKOT :)
Itseasiassa, olen jo tilannut mekkoni ;) tässä vain niitä vaihtoehtoja joita ajattelin ja lopuksi kuvat joita kokeilin. Valitettavasti mikään näistä ei ole tuleva mekkoni ;)

Halusin jotain erikoista, kukkia ja bling, blingiä....näitä kuvia näytin myyjälle.

Yllimmäisestä en pitänyt tuo pitsi osa kaulan kohdassa

Liian kakkumainen

Yksi lemppareistani

Samoin kuin tämä







Mekkoni tehdään vähän näiden mukaan, materiaali pikkaisen erinlainen.

 
Laahus tulee myös

 
Tässä pari pukua päälläni, tuleva kaasoni otti kuvat, pikkasen jännitti.

 
Tämän puvun ensin varasin, mutta sitten muutinkin mieltä kun näin seuraavan puvun joka oli ihan erinlainen

Tämä, aivan ihanan hulmuavan kevyt...mutta niin tavallinen

Tämän alimmaisen mekon olin nähnyt yhdessä häälehdessä ja oli pakko saada kokeilla, kuvassa se oli aivan upea, mutta ei minun päällä :D


Tulevasta hääpuvustani lisää kuvia loppu syksystä.